POWIAT GOLENIOWSKI

www.powiat-goleniowski.pl

 

REJESTRACJA

  • Udzielanie porad prawnych odbywa się wg kolejności zgłoszeń,
    po umówieniu terminu.
    Rejestracja w punktach odbywa się:
    - przez stronę internetową https://zapisy-np.ms.gov.pl

    - telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30-15:30
    pod numerem telefonu 91 471 02 24
    W przypadku MEDIACJI, przed umówieniem wizyty, Konieczne jest przesłanie
    wniosku na mediację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY OBYWATELSKIEJ NR 2 - PROWADZONY PRZEZ STOWARZYSZENIE ZABORSKIE TOWARZYSTWO NAUKOWE

1)  Powiatowy Urząd Pracy Filia w Nowogardzie, ul. Plac Wolności 9

Harmonogram:

  • poniedziałek, wtorek 8.00 - 12.00.

2) Maszewo, ul. Wojska Polskiego 8 

Harmonogram:

  • środa 11.00 - 15.00,
  • czwartek 8.00 - 12.00.

3) Starostwo Powiatowe w Goleniowie, ul. Dworcowa 1, pokój nr 1 

Harmonogram:

  • piątek 7.30 - 11.30.

 

PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ NR 1 - PROWADZONY PRZEZ ZABORSKIE TOWARZYSTWO NAUKOWE 

1) Maszewo, ul. Wojska Polskiego 8 

Harmonogram:

  • poniedziałek 12.00 - 16.00
  • wtorek 8.00 - 12.00.

2) Powiatowy Urząd Pracy Filia w Nowogardzie, ul. Plac Wolności 9

Harmonogram:

  • środa 8.00 - 12.00.

3) Starostwo Powiatowe w Goleniowie, ul. Dworcowa 1, pokój nr 1 

Harmonogram:

  • czwartek 11.30 - 15.30,
  • piątek 12.00 - 16.00 

 

PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ NR 3 

1) Starostwo Powiatowe w Goleniowie, ul. Dworcowa 1, pokój nr 1 

Harmonogram:

  • poniedziałek, środa 11.30 - 15.30.

2) Urząd Gminy w Przybiernowie, ul. Cisowa 3, pokój nr 104

Harmonogram:

  • wtorek 12.00 - 16.00.

3) Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy, ul. Kościuszki 4, pokój nr 3

Harmonogram:

  • czwartek 11.00 - 15.00.

4) Urząd Gminy w Osinie, pokój nr 114

Harmonogram:

  • piątek 9.00 -13.00.

 


 Zadanie z zakresu administracji rządowej finansowane z budżetu państwa z części będącej w dyspozycji Wojewody Zachodniopomorskiego.